marți, 12 mai 2009

A trecut ceva timp de la ultima mea exprimare pe blogg. De atunci s-au intamplat multe lucruri si multe evenimente care m-au marcat intr-un anume fel. Am inteles ca desi am trait atat de mult singur si izolat de ceilalti nu am invatat sa fiu singur. Si neinvatand acest lucru nu am invatat nici sa fiu cu ceilalti. Si uite cum doua lectii neinvatate imi creeaza atat de multe probleme. Situatii care imi complica existenta si traiul linistit dupa care tanjesc... de fapt toti tanjim dupa acest trai numai ca putini ajung sa il si experimenteze. Am ajuns sa cred ca aici e vorba mai mult de atitudine si mai putin de ceea ce se intampla. Cu alte cuvinte, calitatea vietii pe care o ducem e determinata de atitudine mai mult decat de ceea ce se consuma intre nastere si moarte.
Acum ma duc sa dorm un pic... cateva ore... Dimineata incepe o noua zi... a carei calitate depinde in totalitate de atitudinea pe care o voi avea... sau nu o voi avea... ramane de vazut... Vis pierdut

Niciun comentariu: