vineri, 30 octombrie 2009

A cunoaste sau a nu cunoaste... Aceasta este intrebarea...

Zilele trecute am avut un gand. Inca il mai am si incerc sa il folosesc in analiza discutiilor pe care le am cu cei din jurul meu. Si acel gand imi dau seama ca are originea inaintea umilei mele existente. Si mi-am adus aminte ca este enuntat in Scriptura. Acolo Dumnezeu zice ceva de genul: "Poporul meu moare din lipsa de cunoastere". Am realizat ca ceea ce am ajuns sa fim si situatia in care ne aflam se datoreaza tocmai acestei carente, carenta cunoasterii. Acum ca am aflat aceste lucruri suntem datori sa luam o decizie... eu am ales ...

4 comentarii:

Sara spunea...

Inseamna ca se bate cap in cap cu alt citat religios "crede si nu cerceta". Se pare ca majoritatea a tinut minte decat asta. Cei mai multi se multumesc sa se duca la serviciu, sa manance, sa doarma, eventual sa iubeasca...fara sa-si mai puna intrebari, fara sa le fie sete de cunoastere. Trist intr-un fel.

Crinul Negru spunea...

"crede si nu cerceta" Isus nu a spus asta

Sara spunea...

Iti dau dreptate, pentru ca in indolenta mea, nu am citit Biblia niciodata.

Crinul Negru spunea...

Mai e timp si inca nu e prea tarziu...