luni, 12 ianuarie 2009

Wellcome Home....


Sunt oameni care atunci cand vad aceasta imagine sunt ingroziti. Au tot dreptul sa fie. Poate ca isi vad sfarsitul... si daca sfarsitul lor e asta inseamna ca viitorul de mult nu mai suna bine... Ei bine in aceste momente pot spune ca privind aceasta poza imi vine sa spun: "Wellcome Home!", sau cum zicem noi romanii: '' Nicaieri nu-i mai bine ca acasa". Asa ma simt eu... stiu e depresiva perspectiva din care scriu eu acum. Asa ca atunci cand sunt depresiv ceva din mine imi spune: "Bine ai venit'' sau ''Unde ai umblat pana acum". E greu in aceste momente sa gasesti un sens al existentei umane. Totul pare mort, static... Mie mi se pare frumoasa poza( chiar daca nu sunt emo)... Asa ca vizionare placuta... totusi nu uitati sa va scrieti gandurile cand o veti privi...

Un comentariu:

eu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.