marți, 16 noiembrie 2010

...

Habar nu am despre ce vreau sa scriu acum, deci nu stiu ce va iesi la finalul acestui fragment. Voi incepe prin a mentiona ca e o seara de toamna tarzie ca ziua s-a asemanat cu una de primavara... oamenii de stiinta spun ca acest fenomen se datoreaza exploziilor solare ce au avut loc in astru. Dupa unii el oricum va exploda de tot intr-o zi... insa pana atunci nimeni nu isi pune problema disparitiei lui. Oare cum ar fi viata in absenta luminii?
Cea mai importanta lupta din viata este cea pe care o duci cu tine insuti. Daca aici iesi invingator celelalte lupte sunt pe jumatate castigate. E greu sa lupti cu tine pt ca te afli in ambele tabere. Si cum am mai spus si alta data citand un bun prieten de-al meu "cine castiga atunci cand te lupti cu tine insuti?"... grea intrebare. Adevarul e ca cele mai multe piedici, granite, limite, frane sunt in mintea noastra... uneori ne sunt puse de ceilalti dar de cele mai multe ori sunt create atat de ingenios de noi... iar la un anumit moment ii invinuim pe ceilalti de "opera" noastra. C'est la vie! cum spun francezii...
Imi e greu sa scriu pt ca simt lipsa unor ganduri pe care le consider marete. Am impresia ca scriu numai ca sa mai am o postare pe blog. Oare este acest lucru adevarat? E posibil ca da... dar acum chiar mi se rupe de acest raspuns... nici inainte nu prea aveam mari lucruri de spus. Iar cand am avut le-am tot gandit pana si-au pierdut si intelepciunea dar si maretia... sunt multe gandurile pierdute in abisul sufletului meu... pe unele mi le mai amintesc, pe altele nu... de unele imi e rusine, de altele nici ca mi se rupe... cu toate astea sunt ale mele si nu le voi nega vreodata pt ca sunt parte din mine.
Am tendinta de a ma intoarce tot mai des in trecut. Si in ultima vreme ma intorc spre a reusi sa inteleg ce am trait, daca am trait si ce este cu viata mea. Totusi observ ca ma intorc acolo cu o alta atitudine, o alta abordare, o altfel de curiozitate si o alta viziune asupra celor ce s-au intamplat acolo. Spuneam odata ca simt cum ma transform. Ei bine uitandu-ma in urma vad de unde am plecat, cum eram atunci cand am plecat si cum sunt acum cand desi nu am ajuns la capatul transformarii sunt diferit( si iar nu stiu sa pun corect semnele de punctuatie, de aici se explica absenta lor, sau prezenta ciudata) Simt ca am un echilibru, chiar daca e unul fragil am puterea sa aleg intre a-l pierde si a-l pastra... e incredibil de important sa stii ca in orice situatie ai puterea de a face o alegere... ne e usor sa traim acest adevar... e usor sa faci alegeri insa e dificil sa faci alegerile corecte, intelepte, bune.
Si uite cum se incheie aceasta postare... un pic mai optimista si mai pozitiva decat cele anterioare... '' What do you got if you ain't got love?" (Bon Jovi)

Niciun comentariu: